20 Ağustos 2015 Perşembe

BOLU


İLÇELERİ:
Gerede- Göynük - Kıbrısçık -Mengen -Mudurnu -Seben -Yeniçağa

ÖNEMLİ İSİMLERİ:
Akşemseddin, İzzet Baysal, Köroğlu

DOĞAL ALANLAR:
Beşpınarlar/Aladağlar, Akkaya travartenleri, Kartalkaya kış sporları, Babas kaplıcaları, Yedigöller Milli Parkı

hikaye bu ya. . . .
Beşpınarlar'da kamp yapıp yeni dönen Köroğlu mahalle kahvesinde sohbet edeceği birilerini ararken birde bakmış Yedigöller'den yeni gelmiş Akşemseddin orada ve o göllerin sukunu hocanın üzerinde tam sohbete başlayacaklarken ruh hali değişken İzzet Baysal gelmiş yanlarına naptın hacı demişler nereden gelirsin. ne olsun demiş;  yandım Kartalkaya'ya çıktım dondum Babas kaplıcalarına girdim. Anlayacağınız hamdım-piştim bi el atında olayım artık demiş.
Köroğlu demişki benim husumetim vardır ama Akkaya Travertenlerinde bir Bolu Beyi yaşar git dersini ona de. Tamam demiş İzzet gitmiş giderken de yollara irili ufaklı okullar yaptırmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder